Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Nová bednička

 o Navštíveno 6238x o
o 19.05.2008, 11:58 | Tuner#2
Tak jsem se do toho taky obul a nová sezóna bude ve stylu SQ a odlehčení auta od ohromné bedny, která je už nenávratně fuč.

foto k příspěvku  od Tuner#2



o 19.05.2008, 12:04 | Tuner#2
Nové plato, zadní repro nenávratně fuč.

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 19.05.2008, 12:06 | Tuner#2
Nová bednička z opovrhované DTD, přesněji lamina slepená polyuretanovým vypěňovacím lepidlem - rozebrat to jde jedině sekyrou.

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 19.05.2008, 12:07 | Tuner#2
Přední stěna z MDF, zafrézovaný woofer a zaklepávací matky a šrouby s metrickým závitem.

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 19.05.2008, 12:09 | Tuner#2
Očalouněná bedna, více koženky netřeba.

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 19.05.2008, 12:10 | Tuner#2
Bedna řádně přidělaná v autě přes páskoviny, které jsou i výstuží pro pásy a je to celé svařené a sešroubované až k příčce motoru.

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 19.05.2008, 12:12 | Tuner#2
Přední stěna před bednu zezadu. Je tam molitan aby se nepřenášeli vybrace a tři distanční špalíčky, aby byla bedna se stěnou nafest. Ke kasli je to přes imbusy s metrickým závitem.

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 19.05.2008, 12:13 | Tuner#2
Hotovo i s "podlahou" 1

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 19.05.2008, 12:14 | Tuner#2
Hotovo i s "podlahou" 2

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 19.05.2008, 12:15 | Tuner#2
A abych se nenudil, tak jsem ještě předělal tlumení dveří. Nechtělo se mě dělat celé plechové pláty, tak jsem dal jen proužky z Al plechu pro výstuhu a podklad pro tlumení.

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 19.05.2008, 12:16 | Tuner#2
Vytlumeno z venku i zevnitř :-)

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 19.05.2008, 12:17 | Nismo.Power
ano , opovrhovaný materiál jehož opovrhování má svoje důvody. . . .. nicméně hezky udělaný .. . .
o 19.05.2008, 12:17 | Tuner#2
Doorboardy zůstali z loňska beze změn.

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 19.05.2008, 12:19 | michal_smsmsm (A)
hele vypada to suprove, jen se zeptam, kde mas zesiky? ty jsou pod tou podlahou?
o 19.05.2008, 12:19 | Tuner#2
Nismo.Power: Díky a svůj postoj k DTD jsem Ti už psal. Nemyslím si, že MDF je zázračný materiál.
o 19.05.2008, 12:21 | Tuner#2
michal_smsmsm: Ty mám v kufru z kterýho jsem vyhodil CAP a trochu předělal kabeláž. Tohle je loňská fotka

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 19.05.2008, 12:22 | Tuner#2
Tohle to teď s procesorem PXA-H 100 pohání abych to uvedl komplet

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 19.05.2008, 12:29 | Dragster
Pěkné, někdy chci také poslechovou ukázku. On tě ten kapacitor zese někdo vrátil zpátky :-)))))). Tak a na ESPL jsem zůstal úplně sám ((((.
o 19.05.2008, 12:31 | Kotass
Super práce.
o 19.05.2008, 12:54 | Tuner#2
Dragster: Nevrátil, je to loňská fotka. Jak jsi vůbec dopadl v sobotu? Nekoukal jsem ještě nikde, nemám teď moc čas.
o 19.05.2008, 12:59 | Zdenek (A)
T#2: Dragster byl 3. Vysledky na webu budou zitra vecer.
o 19.05.2008, 13:02 | Tuner#2
Zdenek: Díky už jsem vlítnul i do sekce EMMA :-) Sakra jak to ten Johan dělá :-))
o 19.05.2008, 14:24 | ACEMajky
Krasna cista pracicka, super za 1
o 19.05.2008, 14:37 | H-Honza (M)
moc pekny, jen chlape ty vruty jsi mel nejak vymyslet jinak, zakamuflovat...
o 19.05.2008, 14:54 | Tuner#2
H-Honza: Hodně dlouho jsem přemýšlel jak to udělat, ale jinak to nešlo, aby to bylo bezpečné. Nejsou to vruty, ale pevnostní imbusy s metrickým závitem aby to při případném nárazu něco "uneslo" a v desce jsou vždy zadlabané železa,aby se to nevytrhlo.

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 19.05.2008, 14:55 | Tuner#2
Moc to není zřetelné, doma mám nějaké makro fotky.
o 19.05.2008, 16:27 | kucik
No pěkný,čistý,ale nechápu proč každý teď vyhazuje pryč zadní repro(většinou ovály),vždyť ty pěkně dokreslí zvuk zezadu ne?-když sou na platě,dejme tomu že ne,ale kdyby směřovaly do interiéru?
o 19.05.2008, 16:31 | Tuner#2
Když jsem seděl v autě, tak jsem měl stejně fader hozený čistě jen na předek a woofery. Ovály jsem měl jen na hraní na srazu, ze kterého jsem vyrostl a byly tehdy koupené z mladické nerozvážnosti :-) Zvuk a scéna by měla být v předu, doma taky stereo neposloucháš zezadu a na koncertu taky nestojíš ke kapele zády.
o 19.05.2008, 17:14 | Majk-fox
Tuner: Hele, ses nějak rozjel , brzdi:-)))) mě práce stojí, protože na to nezbývá moc času, a když tady u tebe vidim tu suprovou práci, tak se stydím:-))
o 19.05.2008, 18:32 | mamut
moc se mi to libi
o 19.05.2008, 19:13 | Collin
Máš to vše výborné, jak komponenty tak zpracovaní, už jsem tu viděl tvé auto, a obdivuju že do toho investuješ takové penize. tohle mě hlava nebere. Neber to nějak zle ;o)
o 19.05.2008, 20:00 | cendler
moc pěkný ;-)
o 19.05.2008, 20:13 | Kicker18
jj parada moc pekne udelany!
o 19.05.2008, 21:47 | tesyno
Hele taky mam ještě škodovku nechceš si to zopáknout? :-D ne sranda.. ale super prácička, moc se mi to líbí;-) a ke škodovce - to sou best auta.... ja ted mam felicii ale to co sem se najezdil ve skudce sou nezapomenutelny chvile jako .... kdo se nesvez nepochopí ;-).....
o 20.05.2008, 02:03 | unregistered
tesyno: :) Vozil jsem se stodvácou, vozil jsem se Favoritem, pak jsem pochopil a koupil BMW... ;)
o 20.05.2008, 06:58 | mzc
pěkně udělané a sladěné.

stejně jak tesyno. kdo se nesvezl tak nepochopí. proto už tím nejedím :-)

každopádně nejlepší škola řízení, hlavně po klikatých šotolinových cestičkách :-) (tam se člověk naučí zvládat auto, které je nedotáčivé a přetáčivé zároveň:) )
o 20.05.2008, 08:10 | TUNER | Upraveno: 2008-05-20 08:23:30
Hezký,v sobotu si to okouknu a poslechnu.
Jinak četl jsem i na virtu diskuzi ohledně šroubů,že to dost lidem vadí a je to na hladkej desce asi jediný rušivý místo...
Určitě by to šlo udělat tak,že do těch železnejch plátů by se vyfrézovalo usazení pro hlavičky těch imbusů a ty by byli tak zároveň s deskou.. ;-)
Jinak koukam na tu podlahu,a nějak nechápu to zakončení,no uvidim až naživo,takhle to neni uplně dobrý k posuzování ;-)
o 20.05.2008, 09:40 | Susi
Jsi husťák. Takovouhle Šáde jsem ještě neviděl!! :-)
o 20.05.2008, 10:08 | Tweety_xx
Fakt pěkná práce.
Jen k těm zadním repro je tu určitě dost lidí co může poradit. Budu dělat hudbu do 2místného kabra. opravdu to nemá vzadu význam, nebo tím nic nepokazím?
o 20.05.2008, 12:09 | Tuner#2
Díky všem za vesměs pozitivní reakce. Investice byla krom nového rádia (staré skončilo ve spotřebáku, kde jsem chtěl taky na něco hrát) takřka nulová. Táta má truhlárnu a já jsem taky vystudovaný od fochu, takže mě to nic nestojí a tímto mu děkuji za zbytky materiálu na výrobu :-) Co se týče hlaviček šroubů, tak prořízlá koženka by nebyla hezká, tak jsem je prostě raději přiznal a foťák s bleskem to prostě více zvýrazní než to je ve skutečnosti. A jízdní vlastnosti? Zatím jsem nejel v autě co by dávalo takový pocit z jízdy a kontroly nad autem. Ono ne nadarmo poraží Š 130 v amatérských rally auta o tři kategorie objemově někde jinde včetně Mišáků a Subaru. Bohůžel většina z Vás soudí dle 120cky, která má jinou zadní nápravu a jezdili jsem na gumách tehdejšího světového výrobce Barum typ OR 34 165/80 R 13. Zkuste dát OR 34 na Focuse a uvidíte co to udělá z jeho jízdníma vlastnostma :-)
o 20.05.2008, 12:11 | Tuner#2
Tweety_xx: nemám zadní repro ani tady ani ve spotřebáku a nikdy když jsem seděl v autě nebyli zapnuté, vždy jsem měl fader jen na předek i pokud tam byli, takže za sebe bych dal peníze na zadek do ještě lepších předků.
o 20.05.2008, 12:17 | Escudo
moc hezká práce, ale mám dvě technický, proti dřevotřísce nic nermám, ale určitě bych bednu vytlumil třeba Tecsoundem, dál by mě zajímalo uchycení středobasů :o)
o 20.05.2008, 12:49 | Tuner#2
Escudo: Plánuju ještě test jak to bude chodit v bassreflexu a pokud padne definitivní volba na vzavřenku, tak nějaký Tecsound zbyl, takže není problém. A středobasy jsou přes imbus s metrickým závitem do železného kroužku zadlabeného do doorboardu: [ Link ]

Celý doorboard je ještě přes vratové šrouby sešroubován s plechem dveří. Ono u škodovky je to věčný a marný boj s rezonancema, teď se mě to podařilo celkem uspokojivě, ale jedno odstraníš a začně drnčet druhé a zas jsem nechtěl aby dveře vážili tunu.
o 20.05.2008, 13:02 | Escudo
tak to jo, boardy vypadaji velice použitelně :o)
o 20.05.2008, 13:50 | swep
gut prace, fascinuje me to vyuziti kufru a to zpracovani, fakt hezke
o 20.05.2008, 19:05 | Verano
moc moc pěkný:)
o 20.05.2008, 21:29 | fabi
moc hezký,pěkná prácička :-)
o 21.05.2008, 10:27 | Tuner#2
Escudo: Ty chatrné závěsy dveří si myslí něco jiného :-)

Díky všem.
o 07.07.2008, 12:33 | Tuner#2
Tak jsem si o výkendu řekl, že nesmím usnout na vavřínech :-) a vyndal jsem bednu z auta a po obou stranách wooferu jsem udělal výstuhy z dubového masivu a nainstaloval výhybku pro woofer. Ptáte se proč pasivní výhybku v plně aktivním systému? LadaN slyšel v Pardubicích v interiéru pískání. Je slyšet jen v absolutním tichu v garáži a nebo při určité poloze hlavy blíže středu auta. Vydává ho totiž woofer a je hrozně směrový. Přišel jsem na to, že to dělá zesík a dělá to i bez signálu. Je to totiž digitál a dle mě se tam něco namoduluje a produkuje to zvuk kolem 15kHz. Takže jsem byl před problémem, zda jiný zesík (to jsem nechtěl, neb mě zvukově vyhovuje a nechce se mě předělávat kufr) a nebo tam dát pasivní výhybku, která to spolehlivě odfiltruje. Došlo na výhybku, zvuk se vůbec nezměnil a ještě mě to pomohlo s fází, kdy na zesíku i na rádiu jde jen 0 a 180°a pořád to nebylo ono a teď s výhybkou se mě povedlo dostat basy opravdu dopředu a zlepšila se pevnost basů, díky výstuhám. Jsem rád, že jsem se přemluvil zas k nějaké činnosti :-D

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 07.07.2008, 20:00 | M@rtin
Tuner#2: Pacient
o 08.07.2008, 10:26 | Tuner#2
M@rtin: Včera jsem zas poslouchal a ladil, tak budeš moct o víkendu zhodnotit, zda to je krok kupředu.
o 08.07.2008, 12:20 | M@rtin
Tuner#2: Rád něco poslechnu, já jsem smahnul ty CD od tebe a trošku jsem si pohrál ještě s vejškama a místu woofru, kterej je v reklamaci jsem dal zadní plato s oválama a ty jsem nechal hrát cca do 65Hz a dá se to, jen to nejde tak od spoda .....
o 08.07.2008, 12:51 | Tuner#2 | Upraveno: 2008-07-08 12:52:01
M@rtin: A co říkáš na CD co se kvality nahrávek týká?
o 08.07.2008, 14:50 | M@rtin
Tuner#2: Hodně dobré, fakt špičkové, sice nic moc pro mě, jako pro rockera, ale Marla a i ty tvoje výběry maj něco do sebe ...
o 08.07.2008, 15:45 | Tuner#2
Tak to jsem rád, je to fakt výběr toho nejlepšího co doma mám.
o 08.07.2008, 18:27 | M@rtin
Tuner#2: JJ dá se to poslechnout .... fakt mě to mile překvapilo ....
o 15.07.2008, 13:08 | prochyq | Upraveno: 2008-07-15 13:17:28
Tuner#2: To piskani muze byt nestabilita (kmitani) zesilovace. Cim vetsi membrana reproduktoru, tim smerovejsi charakteristika na vysokych kmitoctech. Je/neni to zavisly na nastartovani/otackach motoru, nebo zapnuti spotrebicu v aute?
Kazdopadne pouziti takoveto nekvalitni pasivni propusti neni idealni reseni. Spis bych se zameril na to, proc to piska. Muze to bejt dany SUBem (jeho impedanci), ktery ve spojeni s Tvym zesilovacem zpusobi nestabilitu (s jinym reproduktorem to muze byt klidne OK). Co je to za zesilovac?

Stabilita zesilovace se da nekdy zlepsit zapojenim kondenzatoru s odporem k vystupu zesilovace (zkus 4,7ohmu (aspon 2W) + 1uF foliovy kondenzator seriove). Bud to zmizi, nebo se frekvence po pripojeni RC zmeni a aspon vis, na cem jsi - ...ze je zesilovac nestabilni.
A pokud se nic nezmeni, je treba hledat jinde.

foto k příspěvku  od prochyq

o 15.07.2008, 15:38 | Tuner#2
prochyq: Takže, zesilovač na woofer je monoblok Car power Wanted 1/800D a woofer je jednocívka Hertz HS 300 (4Ohmy). Pásmové propustě mám nastavené na rádiu, jedu plně v aktivu a na woofer je oříznutý signál pro jistotu i na zesilovači na asi 120Hz (aktivně ho řežu dle potřeby na 63 a nebo 80Hz).

To pískání je absolutně nezávislé na hlasitosti, je slyšet bez nastartování všechno v autě je vyplé, je slyšet při nastarovaném autě absolutně bez závisloti na otáčkách motoru. Je dokonce slyšet i s odpojeným signálovým kabelem, tudíš to na 100% produkuje zesilovač. Může to být dle mě tím, že je to digitál a alespoň v jeho začátcích jsem kdysi četl článek o tom, že je náchylný na modulaci FM signálem. Byl jsem ale s autem na různých místech a pořád stejný.

Ta výhybka to odstranila 100% a žádnou zvukovou újmu neslyším.
o 15.07.2008, 16:50 | prochyq | Upraveno: 2008-07-15 16:54:25
Tak jestli je to digitalni zesik, tak to piskani bude nejspis z principu funkce digitalniho zesilovace. Takze to pak nemas jinou moznost nez pouzit pasivni vykonovej filtr, jak si udelal. Mozna by ale stalo za to zkusit vyndat zelezne jadro z civky. To posune delici frekvenci o hodne vys, ale to by Ti mozna nemuselo vadit, jestli to piska na 15kHz.
Pokud by si to chtel udelat jeste lip, tak muzes udelat vlastni LC filtr se vzduchovou civkou vynutou tlustym dratem a kvalitnim kondenzatorem (misto tech dvou antiseriove zapojenych elektrolytu, co jsou v ty komercni propusti).
o 15.07.2008, 17:26 | Tuner#2
prochyq: Takže jsme došli ke stejnému výsledku, dle mě je to taky jeho vlastnost a těch 15kHz je můj odhad, když jsem zkoušel sinusové frekvence na testovacím disku, tak to tomu bylo nejblíž. Výhybky bohužel stavět neumím, pokud by jsi to to někdo zvládl lépe za rozumnou cenu, tak se výrobě nebráním, ale je fakt, že zatím ze všech lidí co to slyšelo nic negativního nenachází před a po instalaci a já to zkoušel několikrát ještě mimo bednu a taky jsem nic nepoznal - myšleno zvukově.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3918 sekund.